Rendelések feldolgozása
A webáruházba érkező rendelések feldolgozása munkanapokon 8-17 óra között történik.
A csomagokat mindig futárszolgálattal küldjük.
A 11 óráig beérkezett rendeléseket általában még aznap postázzuk.
A futárszolgálat a feladást követő munkanapon 8-18 óra között szállítja a megrendeléseket.
Az érkezés időpontjáról emailban vagy telefonon értesíti a futárszolgálat.
Mi az érkezési időpontot nem tudjuk befolyásolni!
Sérült csomagokat a futárszolgálattól való átvétel után nem tudunk visszavenni. A vásárló köteles a kiszállítás (vagy személyes átvétel) időpontjában a csomag sértetlenségét ellenőrizni. Sérült csomagolás esetén a hibát a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni.
Személyes átvétel üzletünkben:kérjük mindig várja meg az értesítést, hogy "
személyesen átvehető". Személyes átvétel esetén a rendelt termékeket legfeljebb 2 munkanapon keresztül tartjuk fent. Amennyiben ennél több idő az átvétel, kérjük jelezze számunkra megjegyzésben, vagy
elérhetőségeink egyikén.
Szállítás futárszolgálattal:Pontosabb szállítási összeggel kapcsolatban érdeklődjön
elérhetőségeink egyikén.
Csomagokat a
GLS futárszolgálattal küldjük.
Általános szerződési feltételek
A jelen ÁSZF tartalmazza a TeDe Bt. (továbbiakban Webáruház) használatának feltételeit az alábbiak szerint:
A Webáruház címe:
www.tedebt.hu és www.suzuki-webaruhaz.hu
A webáruház üzemeltetőjének (továbbiakban Szolgáltató) adatai:
Cégnév: TÉDÉ Kereskedelmi és Szolgáltató Betéti Társaság (TÉDÉ Bt.)
Székhely címe: 2310 Szigetszentmiklós, Forrás utca 3. 2/5
Cégjegyzékszám: 13-06-074294
Nyilvántartást vezető cégbíróság: ….
Statisztikai számjel: ….
Adószám: 29103322-2-13
Bankszámlaszám : 10700608-68848141-51100005
Ügyfélszolgálat/Áruház adatai:
Cím: 1215 Budapest, Vágóhíd utca 98.
Telefon: 06-30/408-6455
E-mail:
suzukialkatreszrendeles@gmail.com
Nyitva tartása: H-P: 8-17 Sz-V: Zárva
Az általános szerződési feltételek elfogadása
1. A vásárlás során a felhasználó, ha a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit az űrlapon található Elküldés gomb megnyomásával tehet meg (Rendelés feladása). Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Szolgáltató és a Webáruház felhasználója között.
2. Ha a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait. Nem küldhet megrendelést sem.
A megrendelés lépései:
1. A kosár használata
2. A megrendelés összeállítása
3. Az adatbeviteli hibák ellenőrzésének és javításának módja
4. A megrendelés elküldése
5. A megrendelés visszaigazolása
Az adásvételi szerződés létrejötte:
1. Ha a felhasználó megrendelést küld a Webáruház oldalain, és a szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja adásvételi szerződés jön létre a vásárló (felhasználó) és a szolgáltató között. (Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.)
2. A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.
3. A szerződés magyar nyelven jön létre, a Webáruház elektronikus formában, automatikusan tárolja. A felhasználó számára a Webáruházba történő bejelentkezés után hozzáférhető. Annak tartalmát elolvashatja, mentheti vagy kinyomtathatja.
A termék lényeges tulajdonságai
A termék lényeges tulajdonságait a felhasználók megtekinthetik a termékek bemutató oldalain.
Árak
A Webáruházban közzétett árak ÁFÁ-val növelt bruttó árak, amelyek tartalmazzák a termékek árát de nem tartalmazza a földszintig való házhoz szállítás költségeit. Az árváltozás jogát fenntartjuk.
Kiszállítás, személyes átvétel
1. A szállítási határidők a termékek bemutató oldalain olvashatók.
2. A termékek kiszállítását a szolgáltató a vásárlóval egyeztetett időpontban végzi.
3. A vásárló köteles a kiszállítás (vagy személyes átvétel) időpontjában a csomag sértetlenségét ellenőrizni. Sérült csomagolás esetén a hibát a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni.
Lehetséges fizetési módok
1. Személyesen, készpénzben az áru átvételével egyidejűleg (utánvétel)
2. Banki átutalás (előre utalás)
Elállási jog
Ide beilleszthető a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 1. mellékletében található Elállási/Felmondási mintatájékoztató, kiegészítve a vállalkozás adataival.
Elállási nyilatkozatminta
Ide beilleszthető a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 2. mellékletében található Elállási/Felmondási nyilatkozatminta, kiegészítve a vállalkozás adataival.
A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató
Ide beilleszthető a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 3. mellékletében található A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló mintatájékoztató, kiegészítve a vállalkozás adataival.
Jótállási vagy szavatossági igény bejelentésének módja
1. Személyes bejelentés
A vásárló bejelentheti személyesen jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónál (
TéDé Bt kapcsolat). Ekkor az Szolgáltató munkatársa a kifogásáról jegyzőkönyvet vesz fel, amelyben rögzíti:
- a vásárló nevét, címét,
- a termék megnevezését, vételárát,
- a vásárlás időpontját,
- a hiba bejelentésének időpontját, - a hiba leírását,
- a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt,
- a kifogás rendezésének módját.
Ha a kifogás rendezésének módja a vásárló igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben rögzíti.
A jegyzőkönyv másolatát a vásárló átadja.
2. Írásban történő bejelentés
A vásárló bejelentheti jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónak (
TéDé Bt kapcsolat) küldött levélben, vagy elektronikus levélben (info@tedebt.hu).
Ekkor a levélnek tartalmaznia kell: - a vásárló nevét, címét,
- a termék megnevezését, vételárát,
- a vásárlás időpontját,
- a hiba bejelentésének időpontját,
- a hiba leírását,
- a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt.